Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje 

Odstąpienie od umowy

Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość.

Od umowy odstąpić można składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres kontakt@akwariowe.pl

Zwroty prosimy dokonywać na adres: ul. Rafowa 32, 93-453 Łódź, nie późnej niż w terminie 14 dni od dnia w którym odstąpiono od umowy.

Termin na odstąpienie od umowy to 14 dni. Bieg terminu odstąpienia od umowy, zobowiązującej nas do wydania rzeczy i przeniesienia jej własności, rozpoczyna się od objęcia, określonej w umowie rzeczy, w posiadanie przez konsumenta lub wskazanej przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Oświadczenie wysłane przed upływem terminu jest wystarczające do jego zachowania. 

Dokonane płatności, w tym koszty dostarczenie rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zostaną zwrócone niezwłocznie po otrzymaniu rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wykonana według specyfikacji konsumenta, nieprefabrykowana. 
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz mająca krótki termin przydatności do użycia lub ulega szybkiemu zepsuciu
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w opakowaniu zapieczętowanym, po otwarciu którego rzecz nie może zostać ponownie spakowana ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Reklamacje

W przypadku wystąpienia wady w dostarczonym towarze, konsument ma prawo go reklamować w oparciu o rękojmię. Reklamację prosimy składać na adres e-mail kontakt@akwariowe.pl lub drogą pocztową na adres ul.Rafowa 32, 93-453 Łódź.

Dla dokonujących zakupu, nie będących konsumentami odpowiadamy tyko do wysokości złożonego zamówienia w ciągu 14 dni od wydania towaru. 

Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów

W związku z wadą można żądać:

  • Usunięcia wady
  • Wymiany rzeczy na wolną od wad.

Złożyć oświadczenie: 

  • o odstąpieniu od umowy - w przypadku wady istotnej
  • o obniżeniu ceny

Reklamację można zgłaszać w ciągu roku od zauważenia wady. Nie kończy się on przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni od daty otrzymanego zgłoszenia reklamacyjnego 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl