- Wszystkie nasze rośliny(302)
- Sety roślin(7)
- Rośliny akwariowe(261)
- Rośliny in-vitro(41)
- Rośliny terrariowe(25)
- Mchy(10)
- Rośliny oczkowe i ogrodowe(0)
- Inne(16)
- Kocia Trawka(3)
- CO2 System(9)
- Zoolek(126)
- Exaqua(45)
- Akcesoria akwariowe(4)
- Nowości
- Promocje
27,57 zł
25,53 zł
27,57 zł
25,53 zł
21,00 zł
19,44 zł
27,57 zł
25,53 zł
25,00 zł
23,15 zł
25,00 zł
23,15 zł
27,57 zł
25,53 zł
27,57 zł
25,53 zł
27,57 zł
25,53 zł
7,70 zł
7,13 zł
25,00 zł
23,15 zł
27,57 zł
25,53 zł
25,00 zł
23,15 zł
25,00 zł
23,15 zł
27,57 zł
25,53 zł
25,00 zł
23,15 zł
25,00 zł
23,15 zł
34,17 zł
31,64 zł
27,57 zł
25,53 zł
25,00 zł
23,15 zł
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość.
Od umowy odstąpić można składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres kontakt@akwariowe.pl
Zwroty prosimy dokonywać na adres: ul. Rafowa 32, 93-453 Łódź, nie późnej niż w terminie 14 dni od dnia w którym odstąpiono od umowy.
Termin na odstąpienie od umowy to 14 dni. Bieg terminu odstąpienia od umowy, zobowiązującej nas do wydania rzeczy i przeniesienia jej własności, rozpoczyna się od objęcia, określonej w umowie rzeczy, w posiadanie przez konsumenta lub wskazanej przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Oświadczenie wysłane przed upływem terminu jest wystarczające do jego zachowania.
Dokonane płatności, w tym koszty dostarczenie rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zostaną zwrócone niezwłocznie po otrzymaniu rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wykonana według specyfikacji konsumenta, nieprefabrykowana.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz mająca krótki termin przydatności do użycia lub ulega szybkiemu zepsuciu
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w opakowaniu zapieczętowanym, po otwarciu którego rzecz nie może zostać ponownie spakowana ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Reklamacje
W przypadku wystąpienia wady w dostarczonym towarze, konsument ma prawo go reklamować w oparciu o rękojmię. Reklamację prosimy składać na adres e-mail kontakt@akwariowe.pl lub drogą pocztową na adres ul.Rafowa 32, 93-453 Łódź.
Dla dokonujących zakupu, nie będących konsumentami odpowiadamy tyko do wysokości złożonego zamówienia w ciągu 14 dni od wydania towaru.
Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów
W związku z wadą można żądać:
- Usunięcia wady
- Wymiany rzeczy na wolną od wad.
Złożyć oświadczenie:
- o odstąpieniu od umowy - w przypadku wady istotnej
- o obniżeniu ceny
Reklamację można zgłaszać w ciągu roku od zauważenia wady. Nie kończy się on przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni od daty otrzymanego zgłoszenia reklamacyjnego