
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość.
Od umowy odstąpić można składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres kontakt@akwariowe.pl
Zwroty prosimy dokonywać na adres: ul. Rafowa 32, 93-453 Łódź, nie późnej niż w terminie 14 dni od dnia w którym odstąpiono od umowy.
Termin na odstąpienie od umowy to 14 dni. Bieg terminu odstąpienia od umowy, zobowiązującej nas do wydania rzeczy i przeniesienia jej własności, rozpoczyna się od objęcia, określonej w umowie rzeczy, w posiadanie przez konsumenta lub wskazanej przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Oświadczenie wysłane przed upływem terminu jest wystarczające do jego zachowania.
Dokonane płatności, w tym koszty dostarczenie rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zostaną zwrócone niezwłocznie po otrzymaniu rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wykonana według specyfikacji konsumenta, nieprefabrykowana.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz mająca krótki termin przydatności do użycia lub ulega szybkiemu zepsuciu
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w opakowaniu zapieczętowanym, po otwarciu którego rzecz nie może zostać ponownie spakowana ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Reklamacje
W przypadku wystąpienia wady w dostarczonym towarze, konsument ma prawo go reklamować w oparciu o rękojmię. Reklamację prosimy składać na adres e-mail kontakt@akwariowe.pl lub drogą pocztową na adres ul.Rafowa 32, 93-453 Łódź.
Dla dokonujących zakupu, nie będących konsumentami odpowiadamy tyko do wysokości złożonego zamówienia w ciągu 14 dni od wydania towaru.
Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów
W związku z wadą można żądać:
- Usunięcia wady
- Wymiany rzeczy na wolną od wad.
Złożyć oświadczenie:
- o odstąpieniu od umowy - w przypadku wady istotnej
- o obniżeniu ceny
Reklamację można zgłaszać w ciągu roku od zauważenia wady. Nie kończy się on przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni od daty otrzymanego zgłoszenia reklamacyjnego





















